Relatiebeheerder P&O

Relatiebeheerder P&O

Als relatiebeheerder vorm je samen met jouw collega’s P&O een sterk team. Jij bent verantwoordelijk voor het opbouwen, boeien en binden van klantrelaties voor onze diensten payroll, flex en backoffice. Je bent verantwoordelijk voor jouw eigen klantenportefeuille. Je ondersteunt, ontzorgt en adviseert onze klantrelaties op het gebied van personeelszaken. Zo zorg jij ervoor dat de toegevoegde waarde van payrolling, uitzenden of backoffice ondersteuning via Jansen & De Wit helder wordt en zorg jij voor een hoge mate van klanttevredenheid en-loyaliteit richting Jansen & De Wit.

Wat ga jij doen?

  • Je vervult een sleutelrol in het contact tussen klanten, werknemers en Jansen & De Wit.
  • Opbouwen, boeien en binden van ondernemers en werknemers aan Jansen & De Wit.
  • Je ondersteunt, ontzorgt en adviseert klantrelaties structureel op het gebied van arbeidscontracten, salarisadministratie, personeelszaken en uiteenlopende personeelsvraagstukken.
  • Je zit regelmatig met klanten om tafel, je bent namelijk een adviseur en sparringpartner voor onze klanten.
  • Je draagt zorg voor een hoge mate van klantloyaliteit, maar signaleert ook commerciële kansen bij bestaande of nieuwe klanten
  • Je vormt samen met je collega’s op P&O een team en jullie fungeren samen als P&O verlengstuk (een externe afdeling P&O) naar onze klantrelaties. Naar behoefte schakel je met collega’s van andere afdelingen zoals onder andere Salarisadministratie en Recruitment.
  • Je vormt samen met de accountmanager new business een geolied team als het gaat om de opstart van een nieuwe klant, het opschalen van een bestaande klant en overige commerciële zaken.
  • Binnen jouw functie is het van belang dat je ook, samen met je collega’s, zorg draagt voor de inrichting en het onderhoud van ons Online systeem waar onze klanten en werknemers gebruik van maken.
  • Je neemt proactief deel aan diverse projecten en/of nevenactiviteiten in het belang van het verder professionaliseren, ontwikkelen en verbeteren van Jansen & De Wit.
  • Uiteraard brengt de functie met zich mee dat er ook administratieve werkzaamheden moeten worden verricht. Denk hierbij aan het opstellen van arbeidscontracten, het doorvoeren van diverse mutaties, het opstellen van juridische documenten, enzovoorts.

Wat breng jij mee?

  • Tenminste 3 jaar relevante werkervaring
  • Je hebt een afgeronde MBO niveau 4 of HBO opleiding
  • Ervaring binnen de uitzend-, personeels,- of payroll-branche is een pré
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal

Jouw Eigenschappen

  • Integer en professioneel
  • Adviesvaardig en proactief in denken en handelen
  • Oplossingsgericht en inventief ingesteld
  • Resultaat- en klantgericht.
  • Nauwkeurig en punctueel. Afspraak is afspraak mentaliteit
  • Doortastend en besluitvaardig
  • Teamplayer
  • Een prettige gesprekspartner en communicatief sterk
  • Stressbestendig en flexibel

Wat bieden wij?

Je komt te werken in een enthousiast en daadkrachtig team! De sfeer is goed, er wordt hard gewerkt maar er is ook tijd voor een praatje en lach. In ons werk zijn we ondernemend en betrokken. We streven ernaar, net zoals onze vakkrachten, altijd vakkundig werk te leveren.

Je ontvangt een fulltime dienstverband, 25 vakantiedagen, 6,5 ATV dagen, een marktconform salaris en pensioenregeling. Jouw standplaats is primair Hoogeveen. Wij hebben locaties in Hoogeveen, Emmen, Groningen en Nijverdal.

Over Jansen & De Wit, over vakmensen

Al sinds 1999 zijn wij actief in de flexbranche en zijn wij in de loop der jaren uitgegroeid tot één van de grotere detacheringspartners in de regio Noord- en Oost Nederland. Sterk in de branches bouw & infra, asbest, sloop, groenvoorziening, logistiek, techniek en transport. Maar wij bemiddelen personeel in veel meer sectoren voor zowel de kleinere ondernemer als de grote MKB’er.

Een aantal jaren nadien hebben wij onze payroll organisatie opgericht en servicen wij inmiddels alweer meer dan 15 jaar vele ondernemers in allerlei uiteenlopende branches. Van detailhandel tot horeca & recreatie, van beveiliging tot logistiek.

In de loop der jaren hebben wij gemerkt eveneens erg sterk te zijn in het vervullen van diverse vraagstukken op het gebied van P&O. Ook het reguliere uitzenden en verzorgen van de backoffice administratie voor collega flexbedrijven, maken inmiddels belangrijke onderdelen uit van onze dienstenportefeuille.

Wij zijn goed in het binden en verbinden van onze werknemers en klanten. Aan elkaar èn aan ons.

Klinkt goed?

Solliciteer dan direct met een korte motivatiebrief en je cv. Wil je eerst meer informatie, neem dan contact op met José Perik, Algemeen directeur. Zij is graag bereid om je te woord te staan. Telefoon: 0528-370965 of per E-mail: jose@jansenendewit.nl